Generalforsamling i ”Scrap i Holstebro”
Onsdag den 29. februar 2012 kl. 18.30
i klubbens lokaler
Dagsorden:
1. Valg af dirigent
2. Valg af stemmetæller
3. Valg af referent
4. Formandens beretning
5. Forelæggelse og godkendelse af regnskab
6. Fastsættelse af kontingent
7. Indkomne forslag
8. Valg af formand og sekretær/ 1 bestyrelsesmedlem
Kirsten Jakobsen og Anette Madsen er på valg. Begge modtager genvalg.
Kirsten Jakobsen og Anette Madsen er på valg. Begge modtager genvalg.
9. Valg af bestyrelsessuppleant
10. Valg af revisor og revisorsuppleant
11. Evt.
Forslag der ønskes behandlet på generalforsamlingen skal være bestyrelsen i hænde senest 14 dage før generalforsamlingens afholdelse, dvs. den 15. februar 2012.
Vi håber at alle medlemmer møder op til en god aften med snak og drøftelse om klubben. Forslag til klubben og til nye bestyrelsesmedlemmer modtages gerne.
Med venlig hilsen
Bestyrelsen
Scrap i Holstebro
Ingen kommentarer:
Send en kommentar