onsdag den 15. juni 2011

Hygge og workshop

Denne scrapaften viste Anette, i en workshop, hvordan hun laver de populære pengekort. Her viser vi lidt i ord og billeder fra endnu en hyggelig scrapaften.
Vi var igen i aften en stor flok, og der blev hygget, målt og klistret, og spist lækre kager :)
Anette viste hvordan du ved hjælp af et stykke basiskarton og papirrester kan lavet dette pengekort. Efter først til mølle princip, var der 10 kits til rådighed, som Anette havde klargjort på forhånd :)
Alle var igang, nogle med kortene, en agerede paparazzi-fotograf, én lavede - fortsat - bordkort, og andre stemplede korttekster :D. Der blev samlet nogle rigtig smukke kort, også denne aften.
Tak til Anette for en herlig workshop!

Som aftalt i aften, mødes vi for

sidste gang inden sommerferien,
ONSDAG DEN 22. JUNI 2011.

Denne sidste aften holder vi afslutning, og vi mødes til sædvanlig tid kl. 18.30 hvor vi starter med fællesspisning, og derefter scrappes der.
Maritha bestiller en pålægskagemand hos slagteren, og alle bedes selv medbringe bestik og drikkevarer.
Det er besluttet at hver deltager betaler for maden.
(Så kan klubpengene gå til kreative formål i stedet for :))
Tilmeld gerne med kommentar her på bloggen, eller send en mail til Maritha (jvf. medlemslisten)

Glemte ting: (....ja, vi er jo på en skole...:))
En rund punch (Gemt i skabet)
Briller (Jette har dem iflg. aftale)

Tak til alle for en herlig aften.
Vel mødt næste gang :)

7 kommentarer:

  1. Ja tak for endnu en hyggelig aften,jeg synes det er skønt at vi kan undervise hinanden i forskellige teknikker. Endnu en gang tak Anette for super god undervisnng.
    Jeg kommer selvfølgelig onsdag :-)

    SvarSlet
  2. Hej. Tak for i aftes, det var rigtig hyggeligt og lærerigt for mig:-)
    Kommer også næste gang.
    Scraphilsen fra Inger

    SvarSlet
  3. Tak for en rigtig hyggelig aften igen, og tak til dig, Anette for en skøn undervisning. Jeg skal nok huske de 10 kr.
    Jeg kommer selvfølgelig også på onsdag:-)

    SvarSlet
  4. ...og fotografen kommer forresteno også til vores afslutning :))
    / Jette

    SvarSlet
  5. Tak for en rigtig hyggeligt aften i onsdag
    Jeg kommer på onsdag
    hilsen Rosa

    SvarSlet
  6. Jeg vil også gerne komme på onsdag, til afslutning. hilsen Jette Th.

    SvarSlet
  7. Tak for sidst. Sådan nogle aftner skal vi til at ha' nogle flere af :) Jeg kommer også onsdag til afslutning. Rikke :D

    SvarSlet