søndag den 18. marts 2012

Kursus d. 31 marts 2012

Så er det tid til at vi skal på kursus igen, piger.

Denne gang kommer Lisette - en meget dygtig scrapper fra nordsjælland - og viser os en masse:

* Først skal vi lære at lave et layout med mange billeder og forskellige teknikker. Hun vil gå ud fra dette layout og fortælle os de overvejelser hun gør, alt i mens vi selv skal lave eet.


* Derefter vil hun vise os en værtindegave, et såkaldt veskekort (vist i How2scrap) .
* Og sidst men ikke mindst skal vi afprøve forskellige Tim Holtz teknikker på tags.

Kurset er d. 31. marts kl 10 på Rolf Krakes Skolen hvor vi plejer at være.
Tilmelding kan foregå som kommentar til denne post eller på mail:
anettemadsen@ny-post.dk

Ses vi??

Hilsen
Anette

10 kommentarer:

  1. Spændende..Det er jeg da nødt til at deltage i :-)

    SvarSlet
  2. Lyder rigtig spændende Laila og jeg kommer Hilsen Ingelise

    SvarSlet
  3. Jeg kommer også... lyder spændende:-)

    SvarSlet
  4. Jeg kommer da også :-) Hilsen Lotte

    SvarSlet
  5. Jeg skal godt nok i genbrug dennelørdag, men de må klare sig uden mig, for dette kan jeg ikke gå glip af. Hilsen Astrid

    SvarSlet
  6. Håber at kunne komme, ved det først om nogle dage. Det lyder rigtig spændende

    SvarSlet
  7. Jeg kommer - Jeg er tosset med at lære nyt :)
    Og så en hel lørdag - wiiii det bliver hyggeligt !!

    SvarSlet
  8. Jeg vil også gerne med. Hilsen Jette Th.

    SvarSlet