torsdag den 20. september 2012

Tilmelding til vores jubilæumsaften.

Hej Piger.

Af hensyn til maden (en pålægskagemand) vil vi gerne vide hvor mange der kommer på onsdag d. 26. september 2012 til vores jubilæumsaften. Så ved du at du kommer så meld dig til her på bloggen via kommentarfeldtet.  neden for dette indlæg. Går det helt i fisk og du ikke kan hitte ud af det, kan du også melde dig til via mail:
anettemadsen@ny-post.dk

HUSK at medbringe: Bestil, tallerken og noget at drikke :)

Mht skitseudfordringen så skal vi fortælle:

Laver du et layout er skitsen til 1 billede (men man kan naturligvis godt komme flere på)
Du skal medbringe: mønsterpapir og karton, lidt pynt og noget til en overskrift eller et stempel hvis det
er et kort du vil lave...og så siger vi ikke mere :)

Vi glæder os rigtig meget til at se jer på denne aften også :)

Hilsen
Bestyrelsen.

19 kommentarer:

  1. jeg vil også melde mig til - og det er min tur til at tage kage med, så medmindre jeg hører andet, tager jog noget med :)

    SvarSlet
  2. Jeg melder mig også til :) Og Inger du må gerne tage kage med :)

    SvarSlet
  3. Jeg vil også gerne meldes til,jeg har en med der gerne vil være medlem af vores klub, hvis det er ok?

    SvarSlet
  4. Jeg kommer også til denne store festaften..selvfølgelig må du tage et nyt medlem med Rosa :-)

    SvarSlet
  5. Jeg kommer også... lyder så hyggeligt :-)

    SvarSlet
  6. Jeg vil også gerne meldes til :-)

    SvarSlet
  7. Jeg vil også rigtig gerne meldes til, det lyder rigtig hyggelig.

    SvarSlet
  8. hej jeg kommer desvære ikke denne aften.håber i får en hyggelig aften.rikke toftgaard.

    SvarSlet
  9. Jeg tror fiseme lige at jeg vil melde mig til også :)

    SvarSlet
  10. Jeg kommer også men jeg har vagt og kan der for ikke sige 100 % at jeg kommer.Kh Maritha

    SvarSlet
  11. Else Eskesen kommer også :)
    Og Maritha, det er i orden, vi laver en gardering ;)

    SvarSlet
  12. Jeg er også helt klar med, det vil jeg da ikke gå glip af.

    SvarSlet
  13. jeg vil gerne komme
    karin

    SvarSlet
  14. anette andersen jeg vil gerne komme

    SvarSlet
  15. Britt kommer dansende ind ad døren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa. Håber jeg her på falderebet kan nå at være med. Anne-Mette

      Slet
  16. Hovsa. Fik svaret under Britt´s kommentar. Men jeg vil gerne være med.

    SvarSlet
  17. Hej, Ja jeg er nu sikker på, at jeg også kommer, så håber jeg stadig er medregnet.
    Hilsen Laila

    SvarSlet