søndag den 18. november 2012

Temaaften med "Jette-kort"

På onsdag den 21. november har vi tema-aften i klubben igen.
Denne aften vil jeg prøve at vise jer hvordan jeg laver mine kort, sådan a la lag-på-lag... og som nogen ved, har jeg tit svært ved at begrænse mig! :)
Det lykkes dog nogle gange :)
Jeg medbringer nogle modeller, og jeg vil hjælpe og guide jer i, hvordan jeg bygger mine kort op.
Det er jo frivilligt om i ønsker at være med eller blot scrappe frit, men her er et foreslag til, hvad i skal og kan bruge, udover jeres værktøj, for at kunne lave et kort a la mit. Kortbase/karton og papir er basis, og pynt bestemmer i jo selv mængden af, og så ser vi hvor mange kort vi når.

Kortbase/karton
Mønsterpapir til pynt
Bånd
Blomster/Pynt/knapper mm.
Dies
Stempler/tekststempler/julestempler
Twine/snor
Bling/halvperler/nåle
Stickles/glimmerlim
Evt.puff sne/snow marker
Guld/sølv dapper (acrylmaling) hvis i ønsker at prøve dette også.
Små chipboards hvis i har dette.
 
Ovennævnte er selvfølgelig forslag, og skal ikke bruges på ét kort på én gang ;)
Jeg har en lille kasse med med nogle udstandsede dies som kan købes billigt kr. 0,50 - 1 kr. stykket, såfremt i ikke selv ejer dies eller lignende og gerne vil prøve at bruge det. Derudover har klubben nogle dies og stempler som selvfølgelig er til fri afbenyttelse.




Håber vi ses :)

Hilsner fra
Jette

3 kommentarer:

  1. Glæder mig, jeg trænger MEGET til nye ideer :-)

    SvarSlet
  2. Super, det bliver hyggeligt ;-) hilsen Laila

    SvarSlet
  3. Glæder mig til mit første julekort i scrapverdenen. ;-) Hilsen Anne

    SvarSlet