fredag den 23. november 2012

Billeder af inspirationskort fra tema-aftenen

Her får i lidt billeder af nogle af de kort, jeg havde med til inspiration, og som vi arbejdede ud fra.
Jeg håber, at i alle fik lidt med derfra, mht. brug af flere lag, dies og masser af pynt. Nu bliver i lige spammet med billeder!
 
Dette kort er det første vi lavede. Lag på lag. HUSK at montere båndet, før mønsterpapiret limes på kortbasen.
Papir, gamle bogsider og bånd. Med en skitse og lidt pynt kan du nemt lave lag på lag.
Flere kort til inspiration:
Det var et lille udpluk! Så håber jeg i blev inspireret og glæder mig til at se jeres kort :)
 
*Jette*

7 kommentarer:

  1. hvor er de flotte, Jette. Vil fortsætte lidt i dit spor, selv om jeg ikke er så god. Var meget glad foe din inspiration onsdag aften :-)

    SvarSlet
  2. Det var en dejlig inspirerende aften... Tak for undervisning af dine fine kort.

    SvarSlet
  3. Tusind tak for en lærerrig og inspirerende aften.
    Jeg skal helt klar arbejde videre i den retning.

    SvarSlet
  4. Tak for en hyggelig og lærerig aften, også tak for at du har lagt dine flotte kort på blokken til inspiration for os andre.
    Ingelise

    SvarSlet
  5. Tak for en super hyggelig og lærerrig aften.Dine kort er bare så flotte.
    Hilsen jette Th.

    SvarSlet
  6. Tak for en hyggelig og inspirerende aften og også tak for de flotte kort du har lagt ind til inspiration for os andre ´
    Hilsen Anne

    SvarSlet