torsdag den 6. december 2012

Juleafslutning d. 19. december 2012

Så er det ved at være tid til vores juleafslutning. Sidste gang inden jul er d. 19. december og vi starter kl 18.30 som vi plejer.

Vi starter med at spise et pølsebord som klubben betaler.

Du skal medbringe:

TALLERKEN
BESTIK 
DRIKKELSE

Fik i læst det denne gang allesammen? ;) Bestil, tallerken og drikkelse :)

Efter maden vil vi have et pakkespil såååå MEDBRING EN PAKKE til 20-25 kr. Det må være scrapting, men det kan også være alt andet :)

Klubben vil stå for kaffe, the eller cacao samt lidt mundgodt i løbet af aftenen.
Vi regner ikke med at scrappe den aften, men kan man bare ikke undvære det, er man  naturligvis velkomme til at medbringe sit scrap.

Sidste frist for tilmelding er d. 12.12.12...det er da til at huske :) Man melder sig til ved at skrive en kommentar under dette indlæg.

Så glæder os fra bestyrelsen til at ønske jer alle en glædelig jul d. 19. december kl 18.30.

Ses vi?

Julehilsner fra
Bestyrelsen

PS: OG DET VAR EN TALLERKEN, BESTIK, DRIKKELSE OG EN PAKKE til pakkeleg, i skal have med :))

21 kommentarer:

  1. Jeg vil gerne tilmelde mig til denne aften. Det lyder rigtig lækkert med pølsebord. Vi ses

    SvarSlet
  2. Ja, jeg kommer også, og satser på at huske det hele ;-))

    SvarSlet
  3. Jeg kommer også og har nu helt sikkert læst besked fra top til bund og sater kraftig på at huske det hele, kh Maritha

    SvarSlet
  4. Jeg kommer skam også og håber at huske det hele ;-))

    SvarSlet
  5. Jeg kommer også - og vil bestræbe mig på at huske det hele ;o)

    SvarSlet
  6. Hej og ja tak, jeg kommer også, forhåbentlig med det hele :-)

    SvarSlet
  7. Hej og tak, kommer også og håber at huske det hele :-)

    SvarSlet
  8. Jeg kommer også og skal nok prøve at huske, men lover ingenting :-))

    SvarSlet
  9. Hej jeg kommer også, det skal nok blive super hyggelig.hilsen Jette th.

    SvarSlet
  10. Jeg vil heller ikke gå glip at en hyggelig aften, så derfor kommer jeg. Astrid

    SvarSlet
  11. anette hej jeg kommer

    SvarSlet
  12. Jeg vil gerne komme. Karin

    SvarSlet
  13. Jeg kommer også. Britt.

    SvarSlet
  14. Kommer også
    Else Eskesen

    SvarSlet
  15. Hej jeg kommer også vil heller ikke gå glip af nogle hyggelige timer.
    Ingelise

    SvarSlet
  16. Jeg vil da også gerne deltage med tallerken, bestik, drikkelse og en pakke :-) Vi ses

    SvarSlet
  17. Hej jeg håber stadig jeg kan nå at tilmelde mig til den 19. til juleafslutningen jeg havde desværre ikke set det.
    Bente

    SvarSlet
  18. Det tror jeg helt sikkert du kan, Bente :-)

    SvarSlet