torsdag den 31. januar 2013

Info vedr. kursus med Kreative Fornemmelser

Hej kursister :)

Vi glæder os til en dag med kreativitet og papirnusseri sammen med Pia. Kurset starter kl. 10.

Her er listen over det som os kursister gerne må medbringe:

Skæremaskine (det meste er skåret til – men dette er til småting)
  • Saks
  • Falseben/Bonefolder
  • Lim (taperunner, dobbeltklæbende)
  • Ink applikator
  • Skæreunderlag
  • Heatgun

Derudover må I meget gerne medbringe følgende (så tingene flyder bedre)(mærk gerne jeres egne ting så der kan kendes forskel):
  • Baggrundstempler, egne
  • Distress inks  (2-3 farver der passer godt sammen)
  • Distress stains (hvis man har)
  • Evt. shadow inks & hvid sværte...
  • Evt. Spray til vand

Vi skal bruge en bigshot/cuttlebug , denne har vi jo i klubben, men vil man undgå ventetid kan man jo medbringe sin egen?

Programmet ser således ud:
  1. Velkomst & gennemgang af kurset & materialerne
  2. 3 distress ink teknikker som vi laver sammen –> inspirations kort m/vejledning
  3. 3 andre fede teknikker som vi laver sammen –> inspirationskort m/vedledning
  4. Workshops i grupper, hvor man laver 2 kort ved brug af teknikkerne – Pia har eksempler/materialer med og kommer rundt og hjælper... 

Efter kurset vil der være mulighed for at købe lidt af Kreative Fornemmelser’s udsalgsvarer.  Pia tager dankort, og tager selvfølgelig også imod kontanter :)
Husk frokost, hvis i ikke har bestilt sandwich, samt egne drikkevarer. Der er selvfølgelig som altid kaffe og the i klubben... måske bliver der kage hvis der er tid til det :)

Det var ordene for nu, vi glæder os alle til på lørdag :)

Bestyrelsen.

6 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig stadig til på Lørdag :)

    SvarSlet
  2. Det bliver dejligt at hygge en hel dag med scrapbooking og lære lidt nyt :) glæder mig
    Hilsen Laila

    SvarSlet
  3. Ih, hvor det lyder hyggeligt. Der er dog fare for, at jeg bliver nødt til at springe fra. Har ligget med influenza siden tirsdag og er stadig syg. Jeg giver besked i morgen, hvis jeg ikke kommer.
    Britt.

    SvarSlet
  4. Øv - snøft - hulk. Jeg har stadig feber, så jeg må hellere blive hjemme. Skulle der komme bedring i løbet af dagen kommer jeg et hurtigt smut forbi. Kan I have en helt fantastisk dag?
    Britt.

    SvarSlet