mandag den 14. januar 2013

Kursus med Pia fra Kreative fornemmelser.

Hej piger.

Så har vi kursus igen med Pia fra Kreative Fornemmelser. Dette kursus er kun for medlemmer af Scrap i Holstebro og foregår:

Lørdag d. 2.2.2013 fra 10-17.

I onsdags kom vi med nogle forslag til, hvad vi kunne tænke os at afprøve og dette er videregivet til Pia.

Maden skal du selv betale. Vi regner med at bestille fra eet eller andet sted. Drikkevarer medbringes selv.
Tilmeldingen sker ved at skrive en kommentar til dette indlæg.

Vi håber at se rigtig mange...og naturligvis medbriger Pia lidt af sin shop :) Er der yderlige oplysninger, kommer de her når vi nærmer os datoen.

Ses vi?

Hilsen
Bestyrelsen.

15 kommentarer:

  1. Jeg vil gerne deltage :)
    Hilsen
    Anette

    SvarSlet
  2. Jeg vil gerne deltage
    Hilsen
    Karin

    SvarSlet
  3. Laila og Ingelise Hvam, vil også meget gerne deltage Hilsen os.

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  5. Jeg glæder mig også til at deltage :-)))Kommer selvfølgelig.

    SvarSlet
  6. Jeg vil da også gerne deltage :)
    Rikke

    SvarSlet
  7. Jeg vil også gerne være med
    Hilsen Astrid

    SvarSlet
  8. Jeg vil også gerne deltage

    SvarSlet
  9. Jeg vil rigtig gerne deltage
    Hilsen Dorte

    SvarSlet
  10. Britt kommer også!

    SvarSlet
  11. Jeg kommer også til kurset
    Anne Sakariassen

    SvarSlet