tirsdag den 22. oktober 2013

Aften med julebogen.

Hej piger.

Jeg vil gerne at aftenen hvor jeg viser hvordan man laver julebogen bliver næste onsdag d. 29/10 2013:
...jeg gik nemlig og regnede med at det var den aften indtil igår aftes :) MEN skulle der nu være een der er der i morgen og ikke næste gang, så viser jeg også gerne bogen i morgen..den er såmænd meget let at lave. Jeg har bare ikke forberedt min egen endnu.

Du skal medbringe:
3 stk A4 craft karton eller hvid papir til basen af bogen.
tynd (ca  ½ cm) bånd
en border punch
julepapir
Stickers/alfabet
Fladt pynt
papir hvor der kan skrives på.
Dims til at lave huller med (den der der siger BOIIING er bedst)

Jeg glæder mig til at vise jer bogen og håber at i bliver lige så glade for den som jeg er for min. Husk at den kan bruges til meget andet end lige julebog :)

Hilsen
Anette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar