søndag den 27. oktober 2013

Kursus hos Picturing the World d 17/11 2013.

Hej piger.

Vi har fået mulighed for at besøge skønne Anja i Picturing the World hvor vi skal deltage i 2 kortkurser. Kurserne bliver med teknikker som Anja har lært at selve Tim Holz. Kortene kan ses
her:
http://www.picturingtheworld.dk/distressed-christmas-cards-november-p-4735.html

Datoen for kurserne bliver

SØNDAG D 17/11 2013...tidspunkt kommer senere :)

Der bliver en egenbetaling på 100 kr som er bindende. Kan man alligevel ikke deltage efter at have
meldt sig til, må vi sige at så skal der betales alligevel, da Anja laver kits til begge kurser.

Ud over kurserne vil der naturligvis også være mulighed for at shoppe i Anja´s lækre butik :)

Tilmelding skal ske senest onsdag aften d 30/10 2013 her på bloggen i kommentarfeltet. Vi ved godt at det er kort frist, men Anja skal have mulighed for at bestille materialer hjem til os :)

Kørsel finde vi ud af ved at fylde bilerne op :)

Vi håber at så mange som muligt har lyst og mulighed for at deltage i dette og få en kanon dag ud af det, shoppe lidt samt lære noget nyt :)

Hilsen
Bestyrelsen

15 kommentarer:

  1. Jeg vil gerne melde mig til :) Hvor dejligt det lige rammer min fri weekend Jubii :) Mvh Rikke

    SvarSlet
  2. Jeg vil gerne melde til;) Lone Iversen

    SvarSlet
  3. Jeg vil også gerne tilmeldes

    SvarSlet
  4. Jeg vil også gerne med. Ingelise Hvam

    SvarSlet
  5. Jeg vil også gerne tilmeldes :-). Lotte

    SvarSlet
  6. Hvis der er plads, er jeg også med. Astrid

    SvarSlet
  7. Jeg vil også gerne med. Jette Th.

    SvarSlet
  8. Jeg vil gerne deltage i denne spændende kursus, men har desværre ikke mulighed for at køre, så håber på, mmuligt, at komme op at køre.hilsen Karin

    SvarSlet
  9. Jeg må også eller komme med. Rosa

    SvarSlet
  10. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  11. Så er kurset bestilt og i hører nærmere også med hensyn til tidspunkt

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vil gerne med til kursus

      Mvh. Anette

      Slet