torsdag den 20. november 2014

Se her se her igen :-))

Vedr. kursus hos Picturing The World:
Anja skriver:
Så har jeg en liste klar til - jeg beklager virkelig at I får den så sent.
I må gerne medbringe:
jeres tote med det værktøj i normalt bruger - heriblandt en saks, en pensel, en spartel og en skæremaskine
3D puder, dobbeltklæbende tape/ taperunner
Følgende vil være en hjælp, hvis man har det selv, og ellers kan det lånes i butikken (jeg har bare ikke nok af hver enkelt ting til alle, men så sender vi lidt rundt):
en varmepistol (jeg har 2 i butikken, så har man ikke en, kan de lånes)
et Craftsheet
Distress ink i blålige farver (og evt. også i rødiige farver)
Et blending tool + puder, der passer til farverne
en sort sværte f.eks. stazon eller Archival inkLiquid peaarls i lyse neutrale farver f.eks. silver og platinum
Sølv eller hvid mist
1 - 2 mask (små er fine)
Medium
Glossy Accent
Klar embossing pulver
Versamark eller anden embossing pude
Som du kan se har jeg mange af tingene man kan låne, men hvis man ligger inde med noget af det, bliver det ofte lidt nemmere, da man ikke skal vente så meget på at låne fra hinanden.
Som udgangspunkt - tror jeg ikke vi kommer til at skulle bruge en bigshot, men jeg har 1 i butikken, hvis der var 1, der evt. ville tage deres med, så var der lige en ekstra, hvis vi lige pludselig blev lidt impulsive 
Ellers glæder jeg mig rigtig meget til at se jer på lørdag.
Skriv endelig, hvis der er nogle spørgsmål.
Mange Kreative Hilsner Anja


Julefrokost

Så er julefrokosten planlagt for den 17 Dec. Som er sidste gang inden juleferien, hvor der er lukket på skolen. Hvis man har en god idé til et festligt indslag, modtager LiseLotte Gabelgaard og jeg gerne inspiration. Husk at tilmelde jer inden den 2 Dec. hvis i gerne vil have mad. Klubben giver. Tilmeldingen er bindende fordi maden koster penge.
Program: madem kommer udefra så medbring service og drikkelse til spisningen. Medbring Scrapbooking pakke til 25 Kr til pakke leg. Ved ikke om der er nogen der har lyst til at scrappe, men det er jo altid en mulighed, selvom vi nok bruger meget tid på spisning og pakkeleg venlig hilsen festudvalget
Hvis jeg har glemt noget må min boss Liselotte gerne tilføje det  god jul 
Dem der har lyst..... må meget gerne medbringe en lille pakke med udskærringer efter eget valg..... så bliver disse pakker brugt til trøstepræmie, til dem der ikke har fået en pakke under pakkelegen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar